Team Hästlängder

En blogg av tre seriöst satsande skidåkare i ett oseriöst skidteam. Följ oss i våran satsning!

AA JUSTE

Kategori: Albin

Hallå där.

Rubriken beskriver vårt bloggande sista tiden. Uselt.
Nu är det helg igen efter en vecka full av aktiviteter. Förra helgen var det premiär tävlingar i idre och dom behöver vi inte prata om. Fruktansvärt. Denna veckan har jag försökt vila upp mig från den trötthet jag känt i kroppen den senaste tiden och nästa helg är det dags för tävling igen. Hoppas på bättre känsla i kroppen då. Idag drog de flesta upp till Piteå men jag stannar hemma denna tävlingen. Imorgon ska vi upp till Rännkölen och åka lite skidor. Det ska bli riktigt kul. Så gött att kunna valla med burk inför imorgon då man alla de andra klassiska passen iår har vallat med klister vilket är förbannat tråkigt. Gött att kunna få åka på lite natursnö också.

Jag har även hört att spåren i Tranemo håller på att köras just nu och det är ju fantastiskt. Skulle vilja säga att Tranemo ligger #HÄSTLÄNGDER före de andra anläggningarna nere i söder. Kul!

Hoppas på lite bättre bloggande från de andra team-kamraterna i framtiden men de är väldigt sega.
Hörs/Persson
 
Dåligt med parafin på skidorna. Fint med lite nytt till imorgon.

Livets vallor används för första gången iår!
Hemmaplan

Fina grejjer.
Undrar hur lassalyckan ska kunna matcha detta.


Livets.

Foton från hagatorpet : Tuva Persson
Kommentera inlägget här: